zondag 18 september 2011

Mee bezig en nog niet klaar.

 Op vakantie gekocht dit kruissteek patroon van Pooh. Ga er denk ik een kussentje van maken.
 Deze prachtige tas zag ik hangen bij de wereldwinkel en die moest mee naar huis.
 Voor de vakantie een aantal keer in de kringloopwinkel geweest hier in de beurt, en daar kwam ik een borduurboekje tegen, een aantal zakjes met garen en hoe noem je dat ook al weer stof om op te borduren.
Ben nu bezig met dit roosje.
 Dit gaat een Tuniekje worden voor Tessa´s haar verjaardag. Als hij af is meer foto´s.

 Voor mijzelf ook een projectje, namelijk een blazer. Ik maak hem van twee verschillende stoffen.
 Hieronder kun je zien hoe de blazer uit eindelijk wordt. Meer foto´s volgen. Patroon komt uit Knipmode.
 En van deze stofjes met nog 1 of 2 andere ga ik als er wat andere projecten klaar zijn een patchwork maken voor op Lotte´s kamer.

Groeten Jolien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten